صدقات ظاہر اور پوشیدہ دونوں طریقوں سے دیے جاسکتے ہیں۔

1 Verses on This Topic

اِنۡ تُبۡدُوا الصَّدَقٰتِ فَنِعِمَّا ہِیَ ۚ وَ اِنۡ تُخۡفُوۡہَا وَ تُؤۡتُوۡہَا الۡفُقَرَآءَ فَہُوَ خَیۡرٌ لَّکُمۡ ؕ وَ یُکَفِّرُ عَنۡکُمۡ مِّنۡ سَیِّاٰتِکُمۡ ؕ وَ اللّٰہُ بِمَا تَعۡمَلُوۡنَ خَبِیۡرٌ ﴿۲۷۱﴾

If you disclose your charitable expenditures, they are good; but if you conceal them and give them to the poor, it is better for you, and He will remove from you some of your misdeeds [thereby]. And Allah , with what you do, is [fully] Acquainted.

اگر تم صدقے خیرات کو ظاہر کرو تو وہ بھی اچھا ہے اور اگر تم اسے پوشیدہ پوشیدہ مسکینوں کو دے دو تو یہ تمہارے حق میں بہتر ہے اللہ تعالٰی تمہارے گناہوں کو مٹا دے گا اور اللہ تعالٰی تمہارے تمام اعمال کی خبر رکھنے والا ہے ۔

Parah: 3
Surah: 2
Verse: 271
24 Related Topics

صدقات ظاہر اور پوشیدہ دونوں طریقوں سے دیے جاسکتے ہیں۔

ظاہر پر فیصلہ کرنا

Judgment according to that which is apparent

اعمال کو ظاہر کرنا

Counting deeds

شہادت کی دلیل ایمان کے ظاہر پر ہیں

The two declarations of faith are evidence of the outward acceptance of faith

دھواں کا ظاہر ہونا قیامت سے قبل

Appearance of Smoke before the Hour is established

اللہ پوشیدہ ہے

The Immanent

اللہ ظاہر ہے

The Manifest

دنیاوی زندگی اور شیطان دونوں دھوکہ دے سکتے ہیں

قیامت کے دن آسمان اور زمین کہاں ہوں گے؟ نیز دونوں نفخوں کا بیان

اﷲ تعالیٰ ایمان والوں اور رسولوں کی دونوں جہانوں میں مدد کرے گا

نبوت او رمعیشت دونوں پر اﷲ کا اختیار ہے، جسے چاہتا ہے عطا کرتا ہے

کفار کے اعمال بردباد، اہل ایمان کے قبول، دونوں میں فرق کی وجوہات کا بیان

خشیت الٰہی رکھنے والے کو دو جنتیں ملیں گی، ان دونوں کی چند نعمتوں کا بیان

اوّل، آخر، ظاہر، باطن اور چند دوسری صفات الٰہیہ کا تذکرہ

حالت صحت میں صدقات و خیرات کرنے کی ترغیب

اہل دوزخ کا اعترافِ تکذیب او رپچھتاوا جبکہ دونوں اب فضول ہیں

قصاص سے زندگانی اور تقویٰ دونوں ثمرات ملتے ہیں۔

قیامت کے روز کوء یدوستی یا سفارش نہیں، بلکہ صدقات و خیرات کام آئیں گے۔

بعض فقراء لوگوں سے مانگتے تو نہیں لیکن وہ صدقات کے مستحق ہوتے ہیں۔

ارض و سما میں کوئی چیز بھی اﷲ تعالیٰ سے پوشیدہ نہیں ہے۔

حضرت عیسیٰ علیہ السلام اور حضرت آدم علیہ السلام دونوں ایک لحاظ سے ہم رتبہ ہیں۔

صدقات دینے والوں کے حق میں نبی کریم ﷺ کو دعائیں کرنے کا حکم

زکوۃ صدقات اور ان کےمصارف

غلام اور سخی آدمی، کیا دونوں برابر ہوسکتے ہیں؟ دو مثالیں