رب کا حکم ماننے اور گناہ گار او رکافر کی بات نہ ماننے کا الٰہی حکم

8 Verses on This Topic

فَاصۡبِرۡ لِحُکۡمِ رَبِّکَ وَ لَا تُطِعۡ مِنۡہُمۡ اٰثِمًا اَوۡ کَفُوۡرًا ﴿ۚ۲۴﴾

So be patient for the decision of your Lord and do not obey from among them a sinner or ungrateful [disbeliever].

پس تو اپنے رب کے حکم پر قائم رہ اور ان میں سے کسی گنہگار یا ناشکرے کا کہنا نہ مان ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 24

وَ اذۡکُرِ اسۡمَ رَبِّکَ بُکۡرَۃً وَّ اَصِیۡلًا ﴿۲۵﴾ۖ ۚ

And mention the name of your Lord [in prayer] morning and evening

اور اپنے رب کے نام کا صبح وشام ذکر کیا کر ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 25

وَ مِنَ الَّیۡلِ فَاسۡجُدۡ لَہٗ وَ سَبِّحۡہُ لَیۡلًا طَوِیۡلًا ﴿۲۶﴾

And during the night prostrate to Him and exalt Him a long [part of the] night.

اور رات کے وقت اس کے سامنے سجدے کر اور بہت رات تک اس کی تسبیح کیا کر ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 26

اِنَّ ہٰۤؤُلَآءِ یُحِبُّوۡنَ الۡعَاجِلَۃَ وَ یَذَرُوۡنَ وَرَآءَہُمۡ یَوۡمًا ثَقِیۡلًا ﴿۲۷﴾

Indeed, these [disbelievers] love the immediate and leave behind them a grave Day.

بیشک یہ لوگ جلدی ملنے والی ( دنیا ) کو چاہتے ہیں اور اپنے پیچھے ایک بڑے بھاری دن کو چھوڑے دیتے ہیں ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 27

نَحۡنُ خَلَقۡنٰہُمۡ وَ شَدَدۡنَاۤ اَسۡرَہُمۡ ۚ وَ اِذَا شِئۡنَا بَدَّلۡنَاۤ اَمۡثَالَہُمۡ تَبۡدِیۡلًا ﴿۲۸﴾

We have created them and strengthened their forms, and when We will, We can change their likenesses with [complete] alteration.

ہم نے انہیں پیدا کیا اور ہم نے ہی ان کے جوڑ اور بند ھن مضبوط کئے اور ہم جب چاہیں ان کے عوض ان جیسے اوروں کو بدل لائیں ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 28

اِنَّ ہٰذِہٖ تَذۡکِرَۃٌ ۚ فَمَنۡ شَآءَ اتَّخَذَ اِلٰی رَبِّہٖ سَبِیۡلًا ﴿۲۹﴾

Indeed, this is a reminder, so he who wills may take to his Lord a way.

یقیناً یہ تو ایک نصیحت ہے پس جو چاہے اپنے رب کی راہ لے لے ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 29

وَ مَا تَشَآءُوۡنَ اِلَّاۤ اَنۡ یَّشَآءَ اللّٰہُ ؕ اِنَّ اللّٰہَ کَانَ عَلِیۡمًا حَکِیۡمًا ﴿٭ۖ۳۰﴾

And you do not will except that Allah wills. Indeed, Allah is ever Knowing and Wise.

اور تم نہ چاہو گے مگر یہ کہ اللہ تعالٰی ہی چاہے بیشک اللہ تعالٰی علم والا با حکمت ہے ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 30

یُّدۡخِلُ مَنۡ یَّشَآءُ فِیۡ رَحۡمَتِہٖ ؕ وَ الظّٰلِمِیۡنَ اَعَدَّ لَہُمۡ عَذَابًا اَلِیۡمًا ﴿٪۳۱﴾  20

He admits whom He wills into His mercy; but the wrongdoers - He has prepared for them a painful punishment.

جسے چاہے اپنی رحمت میں داخل کر لے ، اور ظالموں کے لئے اس نے دردناک عذاب تیار کر رکھا ہے ۔

Parah: 29
Surah: 76
Verse: 31
40 Related Topics

رب کا حکم ماننے اور گناہ گار او رکافر کی بات نہ ماننے کا الٰہی حکم

کتاب الٰہی کے کچھ احکام کو ماننے او رکچھ کو نہ ماننے کا دنیا و آخرت میں انجام۔

بے بنیاد دعویٰ کی آڑ میں کتاب الٰہی کا فیصلہ ماننے سے رُوگردانی کرنا…؟

مضبوط او رسیدھے دین کے مطلوبہ امور کو ماننے او رنہ ماننے والوں کا انجام

دین اسلام تمام نبیوں پر نازل شدہ احکامات کو برحق ماننے کا داعی ہے

کفار کی باتیں ماننے کی بجائے ان سے جہاد کرو ورنہ گمراہ ہوجاؤ گے

رسول اﷲ ﷺ کے فیصلوں کو دل سے نہ ماننے والا مومن نہیں ہوسکتا

کفار کا ’’نبی‘‘ کو بشر کہہ کر ’’نبی‘‘ ماننے سے فرار

فرعون کا معجزات ماننے سے انکار اور حضرت موسیٰ علیہ السلام کا جادوگروں سے مقابلہ

فرعونیوں کا بھی ’’بشر‘‘ کو رسول ماننے سے انکار

تہمت لگانا کبیرہ گناہ ہے

Slander with adultery is one of the grievous sins

باطنی گناہ

The hidden sin

سب سے بڑا گناہ

The gravest sin

گناہ پر اصرار نہ کرنا

Not to insist on disobedience

گناہ پر اصرار کرنا

Persistence in disobedience

کبیرہ گناہ

Grievous sins

قطع رحمی کا گناہ

The sin of severing the bond of kinship

والدین کی نافرمانی کبیرہ گناہ ہے

Disobeying parents is a grievous sin

اہل جہنم کے اوصاف اور ان کے گناہ

Description of the inhabitants of hell and their crimes

ساری مخلوق کی نماز اور تسبیح کا بیان اور قدرت الٰہی کے چند نمونے

حضرت ہود علیہ السلام کی قوم کی دنیاوی ترقی عذاب الٰہی کے سامنے کچھ کام نہ آئی

حضرت لوط علیہ السلام کی قوم کی حالت زار اور عذاب الٰہی کا منظر

عذاب الٰہی اچانک آتا ہے او رخودساختہ اعمال کچھ کام نہیں آتے

علم الٰہی کی وسعت کا بیان

نبیٔ رحمت ﷺ پر رحمت الٰہی کی چند مثالیں

کیا لوگوں کی تکالیف اور عذاب الٰہی برابر ہوسکتے ہیں؟

کفار کا یہ کہنا کہ ہم تمہارے گناہ اپنے ذمے لیتے ہیں، ایک گمراہ کن سازش ہے

حضرت ابراہیم علیہ السلام کی اپنی قوم کو دعوت توحید اور صفات الٰہی کا بیان

قوموں پر آنے والے عذاب الٰہی کی مختلف صورتیں

مومنین کی مدد اور مجرمین سے انتقام اصول الٰہی ہے

تمام درختوں کی قلمیں اور سمندروں کی روشنائی بھی کلمات الٰہی کا احاطہ نہیں کرسکتیں

بنی اسرائیل میں امام بنانے کا معیار الٰہی کیا تھا؟

زمین و آسمان او رپہاڑوں کا امانت الٰہی کو اٹھانے سے انکار اور انسان کا اسے اٹھا لینا

علم الٰہی کی وسعت کا تذکرہ

اِذن الٰہی کے بغیر کوئی سفارش نفع مند نہ ہوگی

ہدایت کا مرکز وحی الٰہی ہے اور اس سے روگردانی ضلالت ہے

حمد الٰہی بیان کرنے کا ایک انداز

تلاوت قرآن کے وقت خشیت الٰہی رکھنے والوں کی حالت

غلاموں اور ان کے مالکوں کی مثال سے توحید الٰہی کی اہمیت کا تذکرہ

وحیٔ الٰہی کے مختلف انداز